حضور شرکت کارا روش صبا به‌عنوان نماینده انحصاری شرکت کرل در نمایشگاه MCE 2022

حضور شرکت کارا روش صبا به‌عنوان نماینده انحصاری شرکت کرل در نمایشگاه MCE 2022

history آخرین بروزرسانی: 25 بهمن 1402
forum 0
visibility

Views:44

CAREL@MCE 2022: بهبود راحتی و کیفیت هوای داخلی با راه حل های پایدار و کارآمد

شرکت کرل بار دیگر به رسم همیشگی خود در نمایشگاه در Mostra Convegno Expocomfort در سالن 22، غرفه A31-A41-B42 حضور یافته است. کرل به بازدیدکنندگان بازتابی در مورد اهمیت حفظ کیفیت هوای داخلی در همه انواع ساختمان‌ها، اعم از مسکونی، صنعتی یا تجاری، که در عین حال تاثیر کاهش مصرف انرژی را ارائه می‌دهد.  چالش‌های ناشی از همه‌گیری و عدم قطعیت‌های ناشی از وضعیت انرژی بین‌المللی،  کرل و شرکت‌های گروه Recuperator) ، Enginia، CRC، HygroMatik ) را به پاسخگویی به آخرین نیازها در بخش HVAC سوق داده است: “بهبود آسایش داخل ساختمان با راه‌حل‌های پایدار و نوآورانه.” که به یک بخش اساسی از ساختاری نرمال و جدید تبدیل شده است، که در آن ایجاد محیط های سالم و کاهش مصرف انرژی دست به دست هم می دهند.

پیشنهاد کرل در MCE 2022 بر روی راه حل های کنترلی متمرکز خواهد بود که با هر نوع سیستم تهویه سازگار است، هم برای کاربردهای صنعتی و هم تجاری، واحدهای heat recovery، سنسورها و راه حل های رطوبت زن را در هواساز ساخته شده توسط سازندگان پیشرو جهان ادغام می کند. هدف اولیه هر راه حل تضمین گردش مجدد هوا و همچنین کنترل رطوبت و غلظت مواد مضر و عوامل بیماری زا به منظور ایجاد محیط های سالم و راحت است. مدیریت سیستم و بهینه‌سازی عملکرد، گام‌های ضروری برای دستیابی به این هدف به شیوه‌ای پایدار و کارآمد هستند: برای کرل این امر با ترکیب فناوری‌های نظارتی (monitoring technologies) و سوپروایزری IOT با خدمات سفارشی امکان‌پذیر می‌شود که به مالکان و تکنسین‌های تعمیر و نگهداری امکان می‌دهد تعاملات خود را با فناوری نصب شده در فیلد ساده‌تر کنند. کرل خدمات دیجیتال کنترل از راه دور و پشتیبانی شبانه روزی برای سیستم های رطوبت زن و تهویه را از طریق مهندسان واجد شرایط و بازدید از محل برای تعمیر و نگهداری و بهینه سازی تنظیمات راه حل های نصب شده ارائه می دهد.

در نهایت، مجموعه کنترل‌کننده‌های قابل برنامه‌ریزی و پارامتریک، شیر انبساط الکترونیکی، درایورها و حسگرهای کرل که حاصل بیش از 15 سال تحقیق در زمینه توسعه و ادغام راه‌حل‌های خاص برای هیت پمپها و سیستم‌های تهویه است، که تقاضاهای بازار را با پیش‌بینی آینده منعکس می‌کند. “آسایش پایدار”. این فناوری، اگرچه به خوبی جا افتاده است، اما روز به روز در حال رشد است، هم سیستم هایی را برای جایگزینی واقعی برای سوخت های فسیلی ارائه می دهد و هم الکتریکی  شدن صنعت HVAC را تسریع می بخشد.

در نمایشگاه امسال – سرانجام شرکت  کرل، جلسه ای را در 28 ژوئن ساعت 13:00در مرکز کنگره “Stella Polare” برگزار می نماید که تمرکز آن بر ارائه موضوع کیفیت هوای داخل ساختمان است . این شرکت میزبان یک کنفرانس رایگان با عنوان “تاثیر رطوبت هوا بر سلامت: چالش های آتی برای تاسیسات مراقبت های بهداشتی” با کارشناسانی از مشاغل بهداشت و درمان و تهویه مطبوع خواهد بود. شواهد علمی نشان می دهد که چگونه کنترل صحیح رطوبت هوا یک عامل بسیار ارزشمند برای سلامت ما است.

mce.carel.com را ملاحظه نمایید.