v.red

سامانه نظارت ویدا ( V.RED )

history آخرین بروزرسانی: 23 مهر 1402
forum 0
visibility

Views:178

سامانه نظارت ویدا یک سامانه دیجیتال هوشمند برخط تحت وب مجهز به سرویس ابری به منظور نظارت و مانیتورینگ هوشمند سایت های کارفرمایان می باشد .این سامانه با برنامه مانیتورینگ و نظارت از راه دور شرکت کرل ایتالیا با نام RED (Reliable Enhanced Data) سرویس نظارت را ارائه می دهد.

این سامانه به ارائه خدمات عادی و فوق عادی و سرویس و نگهداری تجهیزات از راه دور می پردازد و از واحدهای نظارت محلی سری Boss & Boss mini  جهت پروژه های بزرگ و متوسط با تعبیه درگاه ارتباط با اینترنت توسط مشتری و یا واحد نظارت محلی وایرلس مجهز به سیم کارت دائمی مشتری سری v.Cloudgate-200  جهت پروژه های کوچک با تعداد پوینت های محدود، استفاده نموده و  تکنولوژی اینترنت اشیا (IoT ) را نیز به این منظور به کار می گیرد.

سامانه V.RED به طور ویژه جهت مانیتورینگ و هوشمندسازی پیشرفته پروژه هایی چون شعب فروشگاه های زنجیره ای، پروژه های دیتا سنتر، پروژه های اداری، تجاری و صنعتی، شبکه توزیع مواد غذایی و دارویی فاسد شدنی، مراکز مالی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 V.REDهمچنین یک پلت فرم پیشرفته جهت متمرکزسازی و تحلیل اطلاعات محلی ارائه می دهد، این ویژگی ، جهت بهبود کیفیت کار و کارآیی تجهیزات نصب شده در شعب و واحدهای مختلف یک سازمان ضروری است و می تواند فعالیت های مختلفی در فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنعتی و یا ساختمان های تجاری را شامل شود .این سرویس مزایایی چون بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه های نگهداری و افزایش کیفیت ذخیره سازی محصول و راحتی محیطی را به همراه دارد.

این سامانه دید کاملی از موقعیت جغرافیایی کلیه تجهیزات نصب شده در نقاط مختلف کشور را ممکن می سازد.

به لطف استفاده از هوش مصنوعی که می تواند داده های خام را به اطلاعات ارزشمندی تبدیل کند، هر یک از شعب یک مجموعه و یا سازمان ( به طور مثال فروشگاه زنجیره ای ) می تواند پاسخ هایی را از سامانه V.RED  دریافت کند که به بهبود فرآیندهای آن و در نهایت کیفیت کارکرد تجهیزات منتج گردد.

سامانه V.RED دسترسی به سامانه را با توجه به نوع کاربری و سطح دسترسی هر کاربر به اطلاعات و تنظیمات مدیریت می نماید، این قابلیت امنیت اطلاعات ارزشمند سیستم را تضمین می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بروشور را مطالعه نمایید.

دریافت بروشور خدمات