صنایع دارویی

حفظ رطوبت و دما در صنایع دارویی

history آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1402
forum 0
visibility

Views:162

در واقع، حفظ رطوبت و دما به طور قابل توجهی بر شرایط عملیاتی محیط هایی که در آن فرآیندهای شیمیایی رخ می دهد تأثیر می گذارد. همه ما می دانیم که حتی در نگهداری ساده ترین داروها مانند قرص های شیمیایی یا حتی شربتها، عدم حفظ رطوبت و دما باعث فساد این داروها خواهد شد.

حفظ دما و رطوبت در صنایع دارویی
حفظ دما و رطوبت در صنایع دارویی

حفظ رطوبت و دما چه تاثیری بر صنایع دارویی دارد؟

صنعت داروسازی به کنترل بسیار دقیق مشخصات هوا نیاز دارد:

سرعت بسیاری از واکنش های شیمیایی به سطح رطوبت هوا بستگی دارد. بنابراین کنترل دقیق این پارامتر منجر به کنترل بهتر فرآیند و در نتیجه راندمان بالاتر می شود. به طور مثال در محیط‌هایی که به تولید واکسن اختصاص دارند و در آزمایشگاه‌هایی با حیوانات، رطوبت هوا باید در محدوده‌های تحت کنترل حفظ گردد.

کنترل رطوبت هوا همچنین امکان کاهش تجمع الکتریسیته ساکن را فراهم می کند. بنابراین خطر تخلیه الکترواستاتیک را به حداقل می رساند که می تواند به تجهیزات آسیب برساند و عملکرد آنها را به خطر بیندازد.

همچنین به کاهش میزان گرد و غبار موجود در هوا و در نتیجه بهبود کیفیت محیط کمک می کند.

راهکار شرکت کارا روش صبا برای صنایع دارویی چیست؟

این شرکت راه حل های جامع کرل را برای کاربرد در صنعت داروسازی ارائه می دهد. از کنترل کننده های قابل برنامه ریزی مدولار گرفته تا رطوبت زنها، همگی مجهز به تمام لوازم جانبی لازم می باشند. این لوازم برای اطمینان از افزایش سطح یکپارچگی و نظارت کامل بر کارخانه می باشد.

به این ترتیب می تواند اطمینان، دقت و حداکثر صرفه جویی در انرژی را تضمین کند. این شرکت،  طیف گسترده ای از رطوبت زن های بخار و را با ظرفیت ها، ویژگی ها و حالت های مختلف ارائه می دهد.ر، با تمامی اکسسوری های مورد نیاز.

همچنین انتخاب گسترده ای از رطوبت سازهای آدیاباتیک وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشر به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://www.carel.com/machine;jsessionid