Heat Recovery

چیلر فرآیندی

history آخرین بروزرسانی: 9 فروردین 1402
forum 0
visibility

Views:242

چیلرهای فرآیندی بخشی از زنجیره خدمات کمکی به کارخانه‌های تولیدی و معمولاً واحدهای ساده و کوچک هستند. بنابراین آنها به یک راه حل ویژه و تخصصی نیاز دارند.

چیلرهای فرآیندی که در خطوط تولید کارخانه های صنعتی نصب می شوند، جهت خنک کردن اجزای پروسس و ماشین آلات به کار می روند.

چیلر فرآیندی

این چیلرها نیازمند ارائه راه کامل شامل کلیه عملکردهای مورد نیاز از قبیل مدیریت بایپس گاز داغ و امکان مدیریت مخزن ذخیره یا پمپ پشتیبان و مدیریت یکپارچه تمام توابع اصلی مورد نیاز می باشند.

چیلر فرآیندی

کنترل مستقل دمای مخرن ذخیره ترموستات با تنظیم خودکار، مستقل از کنترل دمای آب چیلد خروجی برای تعدیل پمپ ها است. و یا اجتناب از نیاز به نصب ترموستات یا شیرهای سه راهه کنترلی مخلوط کننده آب.

چیلر فرآیندی

چیلرهای فرآیندی اغلب در قسمتی از کارخانه که به راحتی قابل دسترسی نیستند. این قابلیت اتصال به سادگی به معنای دسترسی به آنها است این چیلرها امکان تعامل ، دانلود دیتاها در زمان وقوع آلارم و سهولت در پیکره بندی یا انتقال تنظیمات و دیتاهای ذخیره شده را مهیا می کنند.

چیلر فرآیندی

در صورت متغیر بودن بار برودتی فرآیند و بالا بودن سرعت تغییرات آن، نیاز به استفاده از راه حل با کارایی و راندمان بالا مجهز به تکنولوژی BLDC میباشد.

قابلیت های کنترلر چیلر فرآیندی

  • راه حل های کنترلی پیشرفته و با کارایی بالا
  • حداکثر توجه به کاهش مصرف و احترام به محیط
  • دقت بسیار بالای مایع خنک کننده
  • دمای منفی محیط خنک کننده با در نظر گرفتن کلیه معیارهای عملکردی و حفاظتی برای تمام نیازهای خنک کننده صنعتی با هر نوع سیال فرآیند

مزایای کنترلر چیلر فرآیندی

چیلر پروسس اولین راه حل جمع و جور و مقرون به صرفه در بازار ایران محسوب می شود. برای مدیریت کامل چیلرهای فرآیندی با کمپرسورهای روشن و خاموش و با ظرفیت متغیر که به لطف انعطاف پذیری و تعداد زیاد عملکرد، اکثر برنامه های کاربردی فرآیند را بدون نیاز به تغییرات یا اضافه کردن دستگاه های خارجی پوشش می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید :

https://www.carel.com/product/mchiller-process

https://www.sabakcic.com/ihe/wp-admin/post.php?post=105&action=edit