v.cloud

سامانه سرویس دیجیتال مشتریان VDIS

history آخرین بروزرسانی: 23 مهر 1402
forum 0
visibility

Views:120

سامانه ابری ویدا (v.Cloud)یک ابر (Cloud)ارتباطی اختصاصی بر اساس ساختار VPN Lite بر بستر شبکه داده اپراتور است. این سامانه به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا شبکه ای اختصاصی و امن را برای انتقال اطلاعات مابین مرکز خدمات از راه دور خود با دستگاه های تولیدی در کارخانه و یا در حال نصب در سایت ها برقرار نمایند و موجب افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان گردند. این شبکه به واسطه اختصاصی بودن و داشتن امنیت بالا، با خطر نشت اطلاعات و هک شدن روبرو نخواهد شد.

از طریق ارتباط با این سامانه ابری و بهره گیری از شبکه سرویس دیجیتال (IoT) مشتریان ویدا (VDIS) تولیدکنندگان قادر خواهند بود تا سیستم مرکز خدمات از راه دور خود را راه اندازی نموده و با سهولت و در لحظه به کلیه داده های مربوط به تجهیزات در حال نصب در سایت ها دسترسی داشته باشند.

با بکارگیری این سرویس ویژه یک کارشناس ارشد می تواند همزمان به چندین تیم نصاب، خدمات تخصصی ارائه نموده و در صورت بروز مشکل در راه اندازی دستگاه ها، مشکلات را از راه دور بررسی و آنها را رفع نماید، همچنین تیم فنی صبا نیز پس از دریافت سفارش خدمات از سامانه ویدا و ثبت تیکت آن، به صورت برخط کارشناس ارشد را در این راه یاری می نماید.

همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه های در حال کار نیاز به حضور کارشناس ارشد در کنار دستگاه ها نبوده و هر تکنسین ساده با متصل نمودن دستگاه به سامانه v.Cloud کارشناس ارشد را قادر می سازد تا از راه دور نسبت به رفع مشکل از سیستم اقدام نماید و یا از خدمات بر خط تیم فنی صبا بهره مند گردد.

از مهمترین امتیازات استفاده از چنین سرویسی، دسترسی به داده های عملکرد تجهیزات و شرایط کاری آنها است که در بهینه سازی طراحی به تولیدکنندگان کمک شایانی نموده و آنها را در ارائه محصولات هر چه بهتر یاری می نماید.

به منظور افزایش توان رقابت در زمان ارائه پیشنهادات به کارفرمایان و قرار گرفتن در جایگاه برتر در میان سایر رقبا، VDIS بستری را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد که براساس آخرین فناوری های روز دنیا ایجاد گردیده و در ترکیبی هماهنگ با تجربیات هر یک از تولیدکنندگان، پیشنهادی منحصر به فرد و خلاقانه را به مشتریان ارائه می دهدکه خدمات پس از فروشی بی مانند را در دل خود جای داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر بروشور را مطالعه نمایید.

دریافت بروشور خدمات