پکیج تراکمی کمپرسوری دیجیتال

پکیج تراکمی کمپرسوری BLDC

history آخرین بروزرسانی: 9 فروردین 1402
forum 0
visibility

Views:225

پکیج تراکمی کمپرسوری BLDC دستگاههای هوارسانی (هواسازی) هستند که مجهز به سیکل تبرید تراکمی تک، دو و یا سه مدار میباشند. همچنین در ماههای گرم سال اقدام به تامین بار سرمایشی ساختمان می نمایند.

در ماههای سرد سال با هیت پمپ موجود در سیکل تراکمی و یا کویلهای گرمایشی الکتریکی، آبی یا بخار بار گرمایشی ساختمان را تامین مینمایند.

مقایسه پکیج یونیت کمپرسوری BLDC با مدل کمپرسوری ON-OFF

پکیج یونیتهای تراکمی مجهز به کمپرسورهای ON-OFF در چرخه های فعالیتی با بار برودتی کم مخصوصا در فصول بهار و پائیز ایده آل نیستند. چرا که با تعداد روشن/خاموشی زیاد در طول روز ناکارآمد و با بهره وری انرژی فصلی کم و استهلاک بالا میباشند.

پکیج تراکمی کمپرسوری BLDC
پکیج تراکمی کمپرسوری BLDC

در پکیج کمپرسوری BLDC استفاده از

باعث کاهش چرخه هایی با بهره وری انرژی فصلی و مصرف انرژی، افزایش قابل توجه در واحد COP حین کار در بار جزئی می شود. همچنین موجب افزایش قابلیت اطمینان و تضمین راندمان بالا میگردد.

پکیج تراکمی کمپرسوری BLDC مدولار
پکیج تراکمی کمپرسوری BLDC مدولار

استفاده از کمپرسورهای DC کرل بدون جاروبک به همراه داریو کنترل سرعت سری پاور پلاس متضمن بالاترین راندمان انرژی نسبت به سایر تکنولوژی ها میباشد. همچنین با امکاناتی نظیر

  • تعدیل سرعت کمپرسور جهت تامین ظرفیت خنک کنندگی مورد نیاز
  • کنترل کامل بر اساس انولوپ در فرکانس های مختلف کاری

طیف بسیار گسترده ای از ظرفیت خنک کنندگی را ایجاد می کند. همچنین باعث کاهش نویز و طولانی شدن عمر دستگاه میشود.

بررسی نمودار پکیج تراکمی کمپرسوری BLDC مدولار

انواع کیت های کنترلر پکیج تراکمی کمپرسوری دیجیتال

کیت کنترلر پکیج مدولار سری v.VentModular

به لطف ماژولار و انعطاف پذیر بودن کیت پکیج مدولار، میتوان از آن برای مدیریت واحدهای تهویه کوچک و  واحدهای هوارسانی متوسط/ بزرگ استفاده کرد.

در مورد محصول کیت پکیج مدولارسری v.VentModular بیشتر بخوانید.

دستیابی به دمای مطلوب در فضا با بیشترین صرفه جویی انرژی از اصلی ترین خواسته های مصرف کنندگان دستگاههای پکیج و روف تاپ است.

استفاده ازکمپرسورهای BLDC و تکنولوژی بکار رفته در درایوها سیستم را قادر می سازد ظرفیت کمپرسور را از 15 تا 100 درصد افزایش دهد. و حتی در پیک مصرف اجازه میدهد تا کمپرسور برای مدت زمان کوتاه بالاتر از 100% ظرفیت نامی خود عمل نماید.

نتیجه استفاده از کمپرسور BLDC با دور متغیر ثبات در دمای فضاها و کاهش چشمگیر مصرف انرژی است.

انواع کیت کنترلی پکیج ماژولار

کیت پکیج مدولار در دو مدل پایه (Basic) و پیشرفته (Advanced) ارائه می گردد با مزایای ساختاری و کاربردی مشترک و متفاوت از یکدیگر تولید می گردد.

کنترلر پکیج ماژولار پایه

کیت پکیج مدولار پایه به همراه کیت کمپرسور BLDC و سایر ادوات مرتبط ارائه می گردد. سازندگان را قادر می سازد تا تکنولوژی نوینی را به بازار عرضه نمایند.

فلو دیاگرام کیت پکیج مدولارسری  v.VentModular پایه
فلو دیاگرام کیت پکیج مدولارسری v.VentModular پایه
  • کاربرد: تجاری و صنعتی
  • هوارسان: فول مدولار با قابلیت انتخاب کلیه مدولها متناسب با نیاز کاربر
  • واحد کندانسینگ: یک تا سه مداره شامل سه عدد کمپرسور اسکرال ON-OFF و یا یک کمپرسور BLDC و دو عدد کمپرسور ON/OFF در هر مدار و یک تا سه گروه فن کندانسور در هر مدار

کنترلر پکیج ماژولار پیشرفته

هدف اصلی کیت پکیج مدولار پیشرفته ارائه راه حل با امکانات و ساختار مورد نیاز جهت استفاده پروژه های دارویی و بیمارستانی است. که با رعایت کامل مقررات و استانداردهای بین المللی مرتبط با کاربرد تجهیزات تهویه مطبوع میباشد.

فلو دیاگرام کیت پکیج مدولارسری  v.VentModular پیشرفته
کاربرد: تجاری و صنعتی
هوارسان: فول مدولار با قابلیت انتخاب کلیه مدولها متناسب با نیاز کاربر
واحد کندانسینگ: یک یا دو مداره شامل دو عدد کمپرسور ON/OFF و یا یک عدد کمپرسور BLDCبعلاوه یک عدد کمپرسور ON/OFF در هر مدار و یک تا سه گروه فن کندانسور در هر مدار

استفاده از پکیج تراکمی کمپرسوری BLDC مدولار در سیستم تهویه مراکز بیمارستانی و درمانی باعث کاهش سنگین سرمایه گذاری مورد نیاز جهت احداث بخش سرمایش موتورخانه، تجهیزات سیرکولاسیون آب چیلر و داکتهای تاسیساتی، کاهش مصرف انرژی و کارایی و راندمان بالا می گردد.

کاربرد کمپرسور دیجیتال در بیمارستان ها
کاربرد کمپرسور دیجیتال در بیمارستان ها

نقش هوارسان و پکیج در مراکز مراقبت بهداشتی

عناصری که  به طور خاص برای بهبود رفاه شخصی در مراکز مراقبت بهداشتی بسیار مهم هستند، کیفیت هوای داخل ساختمان و بالاتر از همه کنترل رطوبت هوا است.

شواهد علمی نشان می دهد که حفظ رطوبت نسبی هوا بین 40 تا 60 درصد فواید قابل توجهی برای سلامتی انسان دارد. این محدوده رطوبتی برای اطمینان از اثربخشی دفاع ایمنی بدن و در عین حال به حداقل رساندن انتشار ویروس ها در هوا ایده آل است.

اهداف سلامت، بهره وری انرژی و راحتی با هم ترکیب می شوند تا مدل جدیدی را برای کنترل و مدیریت سیستم های تهویه در ساختمان ها تعریف کنند.

 هوارسانها و پکیچ ها که مهمترین بخش یک سیستم تهویه مطبوع می باشند به مهم ترین نیازهای انسان پاسخ می دهند که اغلب نادیده گرفته می شوند. آنها هوا را در دمای مناسب، رطوبت نسبی و شرایط خلوص مورد نیاز برای اطمینان از رفاه شخصی تامین می کنند.

انتخاب صحیح قطعات، استراتژی‌های کنترل و اتوماسیون و سیستم‌های مدیریت از راه دور می‌تواند نقش اساسی در ایمن‌تر کردن دستگاه‌های جابجایی هوا داشته باشد.

پروژه انجام شده پکیج تراکمی کمپرسوری دیجیتال
تصویری از یک پروژه که با پکیج تراکمی کمپرسوری دیجیتال انجام شده است.