فروش ویژه اینترنتی محصولات شرکت کارا روش صبا آغاز شد

فروش ویژه اینترنتی محصولات شرکت کارا روش صبا آغاز شد

history آخرین بروزرسانی: 25 بهمن 1402
forum 0
visibility

Views:72

با توجه به فعال شدن درگاه وب سایت شرکت به آدرس www.sabakcic.com فروش ویژه اینترنتی محصولات شرکت و سامانه سرویس خدمات ویدا به آدرس www.vidaiot.com از اول اسفندماه رویه جدیدی به خود گرفته است. این رویه جهت عرضه راه حل های کنترلی محصولات تولیدی شرکت در زمینه تجهیزات تهویه مطبوع، تبرید، تجهیزات فروشگاهی و هوشمند سازی ساختمان در درگاه باشگاه مشتریان اجرا می گردد. در این پروسه جدید کارشناسان فنی در هنگام دریافت درخواست مشتری، ضمن راهنمایی مشتریان جهت خرید محصولات روتین از سایت، به فروش خدمات مورد نیاز مشتری از قبیل سایزینگ، تدوین لیست تجهیزات و ارائه راه حل ویژه و کانفیگ محصولات اقدام می نمایند.

ضمنا به اطلاع می رساند این شرکت در اسفندماه سال جاری به مناسبت اخذ پروانه بهره برداری در زمینه فناوری اطلاعات و تولید نرم افزار تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 1400/12/12 اقدام به فروش ویژه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات می نماید.

همچنین علاوه بر بازدید از بخش محصولات اصلی شرکت و خرید در صورت تمایل، میتوانید از بخش جدید راه اندازی شده دیگر این شرکت در tab مربوط به فروشگاه‌ها تحت عنوان فروشگاه تجهیزات سخت افزاری برای تهیه محصولات دیگر مورد نیاز خود، بازدید نموده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پاسخی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *