حضور کارا روش صبا در نمایشگاه تاسیسات مهرماه 1401

کارا روش صبا در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تهویه مطبوع

history آخرین بروزرسانی: 9 مهر 1401
forum 0
visibility

Views:49

نمایشگاه تاسیسات در سال جاری از 19 لغایت 22 مهر ماه 1401برگزار می گردد. شرکت کارا روش صبا در این نمایشگاه، در سالن 38 غرفه 11A حضور خواهد یافت.

کرل ایران-کارا روش صبا

آخرین محصولات و راه حلهای پایدار خود رادر این نمایشگاه ارائه می دهد که منجر به بهینگی عملکرد انرژی در تجهیزات و سیستم ها خواهدشد.

در دوره انتقال بین همه‌گیری و عدم اطمینان آینده پیرامون منابع انرژی، این واحد تولیدی باآگاهی از لزوم تداوم تضمین بهره‌وری انرژی و عملکرد بهینه از طریق راه‌حل‌هایی که به طور موثر مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. کرل ایران در این رویداد با هدف محدود کردن اثرات زیست محیطی شرکت خواهد کرد.

هزینه های انرژی، محدود کردن اثرات زیست محیطی و کیفیت هوای داخل ساختمان همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است. سیستم هایی که آن را مدیریت می کنند باید به وضعیت انرژی فعلی پاسخ دهند. علاوه براین پیامدهای هر انتخاب در مورد استفاده از منابع به دلیل آلودگی و نیاز به محیط زندگی تمیزتر بر آینده نزدیک ما تأثیر میگذارد.

راه حل های تهویه مطبوعی متنوعی را در این نمایشگاه تاسیسات عرضه می کنیم. که بر بهبود کیفیت هوا ، ترکیبی از سلامت، کارایی، راحتی و نیازهای اصلی انرژی از جمله سازگاری با قوانین فعلی اروپا را برآورده می کند.

این راه حلها شامل نظارت مستمر بر زیرساخت از طریق سرویسهای خدماتی دیجیتال مبتنی بر پلتفرمهای اینترنت اشیا ، تضمین سلامت، ایمنی و در عین حال افزایش کارایی کلی در کل چرخه عمر سیستم است.

این راه حلها برای مدیریت کامل چیلرها و پمپ های حرارتی نیازهای اصلی انرژی، از جمله سازگاری با دستورالعمل فعلی F-gas و سازگاری برای کار با مبردهای طبیعی وکم GWP را برآورده می کنند.

کلودگیت هایی که در سامانه ابری ویدا “Vida Clouds” عرضه می کنیم امکان ارائه طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی و سرویسهای دیجیتال از راه دور از قبیل آپلود برنامه عملکردی و فریم ور ، تنظیم پارامترها و راه اندازی ، مانیتورینگ و نگهداری مهیا نموده اند.

میهمان ما باشید

بدینوسیله از شما دعوت میکنیم که از غرفه ما (سالن 38 غرفه 11A )جهت آشنایی بیشتر با محصولات جدید و تکنولوژی هایی که ارائه می نماییم بازدید بعمل آورید .

سایت کارا روش صبا:

سایت رسمی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی وگرمایشی، تهویه مطبوع :

http://iranhvac.com/fa

پاسخی بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *